Wednesday 11 May 2011

merindukan seseorang...

hye u all!!

tiba-tiba terasa nak update this blog, huhu... meridukan syu yg kini berada di rumahnya sedang tidur agaknya,hihihih...(miss u beb) hope sembuh dgn cpat...da lama ta kuar besama-sama awak..tiba-tiba kenangan dengan seseorang telah datang menyinggah dekat benak pemikiran ni,serabut menyerabut kepala otak ini memikirkannya??
kadang-kadang bila dipikirkan balik,mungkin aku yg bersalah..tp salah ker lau kita sygkan seseorang??huhhh...
dye cakap seolah-olah aku tak pernah mambantu dia tuk selesaikan masalah yg dia hadapi dan juga telah melibatkan diri ini sekali..
macam mana lagi larh nak bantu dia kalau dia sendiri yg tak reti nak membantu diri sendiri..da larh menjauhkan diri dari segala masalah,dan biarkan aku yg mengalas segala masalah yg berlaku ini.."TERIMA KASIH" atas kesempatan yg awak berikan tuk sya merasakan kehangatan kasih sayang awak selama ni, also mengenali hati dan perasaan awak..
tp sampai hati awak buat kami semua dilanda dilema sampai macam ni sekali,huhu..tp sya paham mungkin ni jer kut jalan terbaik buat kita semua..sya akan simpan segala memori bersama awak kat dalam hati ni..kenangan tu bukan sebagai dendam tp sebagai memori paling terindah dalam hidup saya...
sorry beb termerepek lama kat dalam blog ni..hahaha..jangan marah..
sorry sangat2 kepada sahabat dunia akhirat sya iaitu 'syuhaida'sebab tak dapat nak melawat awak,hope awak dapat memahaki nya...sekarang ni saya agak busy dengan final project di kolej..if ada kesempatan jangan risau saya pasti datang untuk lepak bersama sampai pengsan...hahah...
rasanya sampai disini jelah..
~~nite~~


No comments:

Post a Comment