Monday 9 May 2011

Hello there !
im so SORRY  sbb xupdate blog ni 
heeee~ arini?? arini ye? arini terasa sgt laaa panas.. SUBHANALLAH! panas die hanya org yg merasai jew tau.
da mandi pown stil rasa berpeluh lagi 
ishhh tp aku bukan nk citer pasl tu pown! huhu aku nk cte ni. td tgh syok2 aku memerhatikan org kat ICT..
ttbe aku terpandang laa kt satu benda ni yg bleh menarik ati aku pndang bnda tu.. ala cmne yer aku nk cte kat korg ni . HAA! benda ni suka dok diri lelama macam patung. tp bukan patung die manusia. then pakai dr    
ats kepala smpai laa kekaki sma jep. aku xtau ape nme die.. tp aku suka tgk bnda tu  tp kekadang aku pk.. org tu diri lelama kaki depa x terasa penat ke? da laa yg diri tu mcm org tua jew aku nengok. mcm KESIAN plak.. pe pendapat korang?? tp confirm ke org tu org tua? HAAA tu lgi persoalan yg bermain kat minda aku sekarang 
da da da lgi banyak aku tulis lagi byk aku merepek kat snie.. lagi baik aku tido argghhhh sedappp nye katill aku.  heeeeeee ~ ~ 
bye2 korg  

No comments:

Post a Comment