Thursday 19 May 2011

D.U.G.A.A.N

minggu lepas macam - macam da terjadi kat aku(syuhaida).. bermula dari hari RABU (11.05.2011) aku bergaduh dengan adik lelaki aku.. akibat dari pergaduhan tu aku dapat 18 jahitan.. BEB 18 jahitan tu.. xbanyak pun.. sikit je tu kan.. huhu.. tapi tersangat la sakit.. huhu.. 15 jahitan kat tgn.. 2 jahitan di lutut. dan 1jahitan di dahi.. punca pergaduhan tu biarlah menjadi rahsia.. aku xmau besar-besarkan hal ni. aku gak dapat masalah nanti.. ni antara gambar-gambar yang sempat aku tangkap.. tp lepas kene jahit laa. time kejadian tu xsempat nak posing bergambar time tu sume kelam kelibut.


ni kat bahagian depan tangan.. 6jahitan
1jahitan di dahi.. tapi nsib baik muka tercalar beb, haha


ni kat bahagian belakang tangan.. yang berhampiran dengan nadi tu paling teruk.. luka paling dalam then dijahit tanpa bius.

ni tercalar saja meyh. xde pe pun.. tapi panjang kan..

and last part di lutut.. 2 jahitan 




haha lepas kejadian ni ramai laa yang cakap aku da leyh join geng MAFIA beb. haha.. memang terbaikk.. muka biar LEGEND tapi stil KIUT.. ermmm. cite yg kedua ni aku xsggup nak cte.. ada laa sorg makhluk ALLAH ni.. die ye2 bagi semangat kat aku.. die cakap die akan SAYANG aku sampai bila-bila. die bagi aku dengan bermacam-macam harapan.. LAST2 keesokkan harinye. aku dapat tau die da Couple dgn org lenn.. ermmm sedihh sgt aku skrg weyh.. tp xpela.. aku redha mungkin salah aku sbb aku xlayan die walaupn dalam hati ada perasaan sayang kat die.. tp xpe.. aku ada MR.A~ tapi sayang MR.A~ pn tipu aku gak.. ye2 die cakap ngn aku die SAYANG aku.. die ada selalu utk aku.. tp ternyata KATA-KATA mu hanya mimpi di siang hari.. aku tau die TIPU aku.. da SIANG masih MAU BERSULUH juga tu laa kata-kata sesuai tuk die.. sunnguh. aku da serik sangat dengan LELAKI.. aku amek keputusan yang aku nak tinggalkan die.. xpela. mungkin ini cara die.. aku terima.. meski pn hati terlalu MENYAYANGI diri die tapi aku akan cbe lupakan die.. SENANG KER?? aku tau susahhh. yela kami pn da 5TAHUN bersama. lama tu. tapi sampai bila aku nak hidup DITIPU dengan kata-kata die.. cuti sem ni agak mncabar untuk aku.. MACAM-MACAM benda berlaku.. aku kuat ker?? MEMANG AKU XKUAT tp dengan semangat KAWAN-KAWAN insyALLAH aku akan kuat terima semua ketentuan ni.. mungkin ini balasan aku sbb pernah melukakan hati seseorang yg IKHLAS menyayangi aku. tapi seorang ke syue?? bukan ramai ker?? ermmm pape pn aku da MENYESAL. dan kepada mereka-mereka AKU MOHON BERIBU KEAMPUAN N KEMAAFAN atas salah silap aku dulu.. aku dulu yang jahil. yang xtau ape-ape.. yg hanya tau untuk berseronok.. aku MINTAK MAAF.. aku menyesal.. xpela.. aku da terkena balik kan dengan setiap perbuatan aku dulu. n now AKU DA INSAF.. betul-betul insaf.. aku da xnak mainkan perasaan LELAKI da.. TAUBAT! kepada mereka-mereka yg mahu berkenalan dengan aku. aku mintak maaf kalau aku xlayan korang. sbb aku takut aku balik pada peragai lama.. bukan SOMBONG ke ape.. arap mereka faham.. sekian. akhir kata terima lagu ditujukan tuk dia yg da lukakan hati aku.. CHILLL LA BEB!~





No comments:

Post a Comment